LIFESTYLE: Valentines on Instagram

15:33 URwhatUsee 0 Comments

Co robiłam w Walentynki rok temu - nie pamiętam. Co robiłam dwa lata temu - też nie wiem.

A w tym roku w Walentynki byłam we Wrocławiu i zapamiętam to na długo. 
Dlatego, że pierwszy raz byłam we Wrocławiu na dłużej niż trwa check-in na tamtejszym lotnisku. 
I dlatego, że będac tam odkryłam aż dwie smutne rzeczy. 
Pierwszą smutną rzeczą jest to, że Wrocław jest ładniejszy od Krakowa. 
Drugą smutną rzeczą jest to, że w Walentynki w żadnej restauracji nie można normalnie zrealizować Groupona. 
  
Żródło: typostrate.com
W Walentynki byłam też na Instagramie. Niedużo - żeby nie było, że nie robiłam nic innego, albo, że Instagram to całe moje życie i moja jedyna prawdziwa miłość.
Moją prawdziwą miłością jest mój chłopak, który z Instagramem nie ma nic wspólnego, ale za to ma bardzo wiele wspólnego z terminem 'masa ważnych spraw do załatwienia'.
W Walentynki nie było inaczej. Więc, skazana o poranku na samotność, albo na towarzystwo Dzień Dobry TVN, wolałam zajrzeć na Instagram i sprawdzić, kto, komu i jak śle życzenia.  

Zlajkowałam kilka postów. I chcę Wam je teraz przedstawić.
Nie będą to bukiety kwiatów, ani kieliszki białego wina, odbijające światło świec, ani walentynkowe propozycje od Lilou czy Pandory. Nie zmieściły się także czekoladki Ferrero, muffiny z czerwonym lukrem i inne złoto-drogie prezenty, jak zegarki Michaela Korsa czy ofiarowane dokładnie 14 lutego pierścionki zaręczynowe.

Instagram Forecast for Valentine's Day, nomediocre.tumblr.com
Ale będzie trochę różu. Motyw serca też się pojawi.

Trzy, dwa, jeden, gotowi?

Zaczniemy od pięknej, westernowej pary na tle kanionu od @babynative...

@babynative
...by przejść do równie nostalgiczno-amerykańskiej Lany Del Rey. Z odrobiną starych, dobrych, amerykańskich lat 60-tych.

@lanadelrey

@yourgirlchuck

A potem porzucimy Amerykę. I przeniesiemy się do Włoch. 
Valentino w Walentynki obchodzi imieniny, więc 14 lutego wypuszcza same super-posty.

@maisonvalentino




@maisonvalentino


@maisonvalentino

@maisonvalentino
Od romantycznego Valentino, uciekamy do hiperrealistycznej i ironicznej @raisedbythewolvesau.
Bo nie samą miłością żyje człowiek - potrzebna jest jeszcze dobra pizza na telefon.

@raisedbythewolvesau
Nie może też zabraknąć @thegrannygram, czyli najprawdziwszej miłości aż po grób...

@thegrannygram
...i przelotnych gierek prowadzących do ostrego seksu z pięknymi ciałami. A oto ci, co się na tym jako tako znają: Treats! Magazine.

@treatsmag
Na koniec moda.
Brytyjska marka Lazy Oafs:


@lazyoafs
Baublebar Jewelery:


@baublebar

Wielka Brytania po raz drugi. 
Marka The Whitepepper:

@thewhitepepper
I Stany.
Urban Outfitters:

@urbanoutfitters
Wracając ze Stanów, zahaczymy jeszcze tylko o Katie Benn...

@hauntedtreehouse

...i wrócimy do Polski: 

@maffashion_official
<choć Maffasion akurat wtedy tak na prawdę była w Nowym Jorku :-@>

Na koniec:
walentynkowe kartki.

@hotartwetcity: "Just in case, we have this card in stock." 

@theamandaspann
Biedny, śmieszny Kanye.

A mój greatest respect powędruje i tak nie do Beyonece, ale do tego, kto stworzył to:

archivesofamericanart.tumblr.com 

Pozdro!




0 komentarze: